menu_top
menu_bottom


Bismarcki reeglid

Mängu reeglid

Bismarck on seltskondlik kaardimäng, mida mängitakse nii 3- kui 4-kesi.
Bismarck koosneb järgmistest mängudest:
B - Võtmine (eesmärgiks võtta tihisid)
I - Andmine (Eesmärgiks võtta võimalikult vähe tihisid)
S - Trumbiga võtmine
M - Trumbiga andmine
A - Ladumine kuuest ässani (Eesmärgiks on vabaneda kaartidest esimesena)
R - Ladumine ässast kuueni
C - Vabaladumine
K - Vaba mäng

Trump valitakse kolme juhusliku kaardi põhjal, vabaladumine otsustatakse kõikide kaartide põhjal.
Igat mängu mängitakse läbi sama palju kordi kui on mängijaid
Trumbiga mängides kehtib trumbiga löömise kohustus: Kui teil ei ole välja käidud masti kuid teil on trumpe, peate välja käima trumbi.
 

Punktiarvestus

Võtmine - Esimesena käija peab võtma 6 tihi, teised 3. Iga sellest numbrist üle võetud tihi annab 1 punkti, iga tihi vähem -1.
Andmine - Esimesena käija tohib võtta 6 tihi, teised 3. Iga sellest numbrist üle võetud tihi annab -1 punkti, iga tihi vähem 1.
Ladumine - Võidab see, kes esimesena kaartidest vabaneb. Võitja saab punkte niipalju, kui palju kaarte jäi vastastel kätte. KAotajad saavad nii palju miinuspunkte kui palju neil kaarte kätte jäi

Mängu lõpus summeeritakse kõikide alammängude tulemused.

Mängust lahkumine

Kui kasutaja lahkub mängust või tema käigule mõeldud aega saab otsa, lõpeb mäng.


Aktiivseid kasutajaid: 1263
Ürituste kalender
21.08.2017
XXI Mõttespordi viievõistluse MM
26.08.2017
SASKU HULLUDE SUVEPÄEV
18.11.2017
Rootsi lahtised võistkondlikud rendžus ja gomokus
03.07.2018
Kullo mõttemängude laager Karepal
Mõttesportlaste TOP
1. antsuonu 2511
Male TOP 5
1. hollinger 2951
2. hertsog 2887
3. muhvn 2839
4. lodu 2744
5. RJF 2699

Vene kabe TOP 5
1. Ruut 2538
2. jack 2520
3. hulkur 2490
4. Ianton 2488
5. antsuonu 2481

Gomoku TOP 5
1. allever 3000
2. Tinasilm 2320
3. Glorrandir 2246
4. Ad1d4s 2200
5. Nuffu 2182

Sudoku TOP 5
1. AlQaholic 2987
2. brigita 2697
3. poffic 2398
4. Metsmees 2339
5. hulkur 2118