menu_top
menu_bottom


Küünte reeglid

Reeglid

Kaardimängu Küünte puhul on tegemist lihtsa kaardimänguga: Mõlemale mängijale jagatakse 5 kaarti, kaarte käiakse kordamööda ning võidab see, kes esimesena kaartidest lahti saab.

Kaartide käimisel tuleb silmas pidada, et käia saab ainult sama masti või sama numbriga / pildiga kaarti, mis maha viimasena käidi.

Erandiks on järgmised kaardid:
  • Ässad - Jätavad vastase käimiskorra vahele
  • Kuued - Annavad vastasele ühe kaardi juurde ning jätavad tema käigukorra vahele
  • Seitsmed - Annavad vastasele kaks kaarti juurde ning jätavad tema käigukorra vahele
  • Emandad - Emandat saab käia ükskõik, mis kaardile ning selle kaardiga soovitakse masti, mida vastane peab käima
  • Ärtu kuningas - Saab käia peale kõikidele kaartidele. Annab vastasele üles 4 kaarti ning jätab tema käimiskorra vahele

Kui mängija ei saa käia peale maas olevale kaardile, peab ta võtma maast ühe kaardi. Kaardi võtmiseks klikkige kaardipakil. Kui mängija ei saa ikka käia, läheb käimiskord vastasele.

Mängijal on võimalus võtta maast kaart ka oma käimiskorra ajal. Sellisel juhul läheb käimiskord vastasele.

Mänguruumides muutub reiting VIP kasutajaga mängudes, turniiril muutuvad reitingud kõikidel kasutajatel.

Mängimine

Kaardi käimiseks klõpsake kaks korda kaardil. Emanda käimisel avaneb eraldi aken, kus valige mast, mida te vastaselt soovite.

Põnevaid mänguelamusi!


Aktiivseid kasutajaid: 1264
Ürituste kalender
21.08.2017
XXI Mõttespordi viievõistluse MM
26.08.2017
SASKU HULLUDE SUVEPÄEV
18.11.2017
Rootsi lahtised võistkondlikud rendžus ja gomokus
03.07.2018
Kullo mõttemängude laager Karepal
Mõttesportlaste TOP
1. antsuonu 2511
Male TOP 5
1. hollinger 2951
2. hertsog 2887
3. muhvn 2839
4. lodu 2744
5. RJF 2699

Vene kabe TOP 5
1. Ruut 2538
2. jack 2520
3. hulkur 2490
4. Ianton 2488
5. antsuonu 2481

Gomoku TOP 5
1. allever 3000
2. Tinasilm 2320
3. Glorrandir 2246
4. Ad1d4s 2200
5. Nuffu 2182

Sudoku TOP 5
1. AlQaholic 2987
2. brigita 2697
3. poffic 2398
4. Metsmees 2339
5. hulkur 2118