menu_top
menu_bottom


Podkidnoi info ja reeglid

Info

Podkidnoi on Turaka mängude perekonda kuuluv kaardimäng.
Vint.ee-s on võimalik mängida ka teist Turaka alamliiki: Peredkidnoi ehk saatmistega podkidnoi.

Siit lehelt leiate :

Podkidnoi Reeglid

Mängu alustamine

Mängu alguses jagatakse mõlemale mängijale 6 kaarti. Lisaks tõmmatakse pakist kaart ja asetatakse teistele nähtavale paki alla: See kaart on trump.

Mängimine

Kaartide käimine toimub kordamööda. Käies kaardi, peab vastasmängija selle "ära tapma". Kaarti saab tappa samast mastist suurema kaardiga või trumbiga. Kui mängija ei saa või ei soovi kaarte tappa, võib ta kaardid üles võtta.
Kaartide käija saab kaartide tapjale lauale kaarte juurde käia (niikaua kui tapetavate kaartide arv on maksimaalselt 6 ning kaartide tapjal on käes kaarte millega tappa). Juurde käia saab kaarte (pilte või numbreid), mis laual juba eksisteerivad.

Kui kaartide tapja on tapnud kõik laual olevad kaardid ning kaartide käija ei soovi või ei saa kaarte juurde käia, paneb kaartide käija kaardid maha ning järgmisena käib kaartide tapja. Pärast kaartide maha minemist võtab kaartide käija pakist juurde kaarte (et kätte jääks 6 kaarti), seejärel võtab kaartide tapja pakist kaardid (et kätte jääks 6 kaarti). Kui käes on eelnevalt 6 või enam kaarti siis kaarte juurde võtta ei tohi.


Mängu lõpp

Mängu võidab mängija kes käib käest viimase kaardi ning maas pakis pole ka enam ühtegi kaarti.

Perekidnoi reeglid

Peredkidnoi (saatmistega Podkidnoi) puhul võib kaartide tapja saata esimese käidud kaardi tagasi kaartide käijale. Saata saab sama kaardi numbriga/pildiga mis oli käidud kaart. Seejärel muutuvad käijate rollid: Kaardi käinud mängija muutub tapjaks ning kaardi tagasi saatnud mängija kaartide käijaks.

4-Kesi Perekidnoi

Mäng toimib 52 kaardiga ja neljakesi.
Kaarte saavad juurde käia kõik teised mängijad.
Nagu ütleb mängu nimi, saab kaarte ka edasi saata (juhul kui järgmisel mängijal on piisavalt kaarte).
Kui kaardid lähevad maha, võtavad mängijad kaardid pakist käimise järjekorras. Viimasena võtab kaardid maast kaartide tapja.
Mängu võidab mängija, kes esimesena saab kaartidest lahti.

Reitingusüsteem

Kasutusel on juba duellimängudest tuttav süsteem.
Erinevus on selles, et mängu võitja võidab 4. koha mängijalt kahekordsed punktid.
Teise koha saavutaja võidab kolmandalt kohalt ühekordsed punktid.
Näide: Kui kõikidel mängijatel on mängu alguses 1400 punkti, siis võitja saab juurde 42 punkti, teine kohta saab juurde 21 punkti, kolmas koht kaotab 21 punkti ja neljas koht kaotab 42 punkti.


Aktiivseid kasutajaid: 1263
Ürituste kalender
21.08.2017
XXI Mõttespordi viievõistluse MM
26.08.2017
SASKU HULLUDE SUVEPÄEV
18.11.2017
Rootsi lahtised võistkondlikud rendžus ja gomokus
03.07.2018
Kullo mõttemängude laager Karepal
Mõttesportlaste TOP
1. antsuonu 2511
Male TOP 5
1. hollinger 2951
2. hertsog 2887
3. muhvn 2839
4. lodu 2744
5. RJF 2699

Vene kabe TOP 5
1. Ruut 2538
2. jack 2520
3. hulkur 2490
4. Ianton 2488
5. antsuonu 2481

Gomoku TOP 5
1. allever 3000
2. Tinasilm 2320
3. Glorrandir 2246
4. Ad1d4s 2200
5. Nuffu 2182

Sudoku TOP 5
1. AlQaholic 2987
2. brigita 2697
3. poffic 2398
4. Metsmees 2339
5. hulkur 2118