Head uut aastat!

Loetud 181 kasutaja poolt

MeikopVint.ee asutaja 2015-01-01T11:11:30+02:00
Tere,

Kui kalendris keerab ette uus aasta number, on õige aeg teha kokkuvõtteid möödunud aastast ning pidada plaani järgmiseks. Nii ka Vint.ee puhul.

Kuidas läks portaalil Vint.ee aastal 2014?

Registreerus 2756 uut kasutajat.

Toimus 5797 turniiri.

Tehti 733 000 mängu.

2013 aasta numbrid olid vastavalt 2647, 4365 ja 684 000 seega võiks öelda, et kõikides numbrites toimus edasiminek. Kuidas aga võrrelda kahte erinevat mõttespordi portaali aastat? Võimalusi on mitmeid: mängitud mängude arv, erinevate külastajate arv, mulle aga meeldiks võrrelda mängitud mängude aega - nii on võimalik tuvastada ka kõige populaarsemaid mänge portaalis Vint.ee - millised mängud on meie sõpru enim paelunud. Võrdlemiseks võtame kasutusele ühiku inimtund: Kui üks kasutaja lahendab sudokut 1h, teeb see 1 inimtund, kui kolm kasutajat mängivad bismarcki 1h, teeb see 3 inimtundi. Kiire päring andmebaasi ja tulemused on siin.

Mängude mängitavus aastal 2014:

Male - 26200 inimtundi
Kabe - 16000 inimtundi
Sudoku - 15200 inimtundi
Bismarck - 14000 inimtundi
Duubelda - 13100 inimtundi
4-kesi peredkidnoi - 9000 inimtundi
Podkidnoi ja peredkidnoi - 7000 inimtundi
Gomoku - 4500 inimtundi
Küüned - 2800 inimtundi
Entroopia - 500 inimtundi
Othello - 300 inimtundi
Neli-Ritta - 280 inimtundi
Lines Of Action - 50 inimtundi

Kokku mängitud: 109 000 inimtundi. Hea on tõdeda, et meie identiteet (vint.ee kui Eesti mõttespordi portaa)l ei ole kadunud - kolm kõige populaarsemat mängu on mõttespordi alad.

Võrdleme neid numbreid aastaga 2013:

Male - 24500 inimtundi
Sudoku - 18700 inimtundi
Kabe - 12500 inimtundi
Bismarck - 11000 inimtundi
Podkidnoi ja Peredkidnoi - 10600 inimtundi
4-kesi peredkidnoi - 6000 inimtundi
Küüned - 3200 inimtundi
Gomoku - 2800 inimtundi
Entroopia - 200 inimtundi
Othello - 100 inimtundi
Neli-Ritta - 70 inimtundi
Lines Of Action - 40 inimtundi

Kokku: 90 000 inimtundi

Male, kabe ja gomoku mängitavus on aastaga märgatavalt tõusnud. Sudokude lahendamine on küll veidi langenud kuid küll Krubi ja "vint.ee aasta sudokutaja 2015" võistlus seda jälle tõstavad ! Kokkuvõtteks: vint.ee kasutatavus tõusis aastaga 21%, mis on hea tulemus!

Mis uuendused nägid ilmavalgust 2014?
Uuendustest on võimalik ülevaade saada Vint.ee uuendused foorumist. Toon välja olulisemad:

* Uus mäng vindis: Duubelda! See maailmas "2048" nime all populaarsust kogunud mäng on olnud väga populaarne ka vindis (5. koht mängude edetabelis). 9 kuuga on seda mängu proovinud 1400 kasutajat, mängitud on 47 000 mängu ning toimunud on 1200 turniiri.
* Oluliselt mugavamaks muutus kasutajate omavaheline suhtlus
* Me salvestame nüüdseks kõik turniiridel lahendatud sudokud. See võimaldab meil kontrollida kõrvalise abi kasutamist ning nautida maailma parimate sudokute lahendamise kiirust: Näiteks kuidas meie oma Tiit Vunk lahendab 9x9 kerge 38 sekundiga.


Plaanid aastaks 2015
Plaanide tegemisel lähtume eelkõige foorumi Muuda Vint.ee paremaks sisust. Kui teil tuleb häid ideid, pange oma mõtted kindlasti kirja ning minge lugege ka teiste ettepanekuid! Toon välja olulisemad eesmärgid aastaks 2015:

* Nagu oleme välja lubanud, üritame igal aastal vähemalt ühe uue mängu vinti tuua. Kui eelmisel aastal tuli Duubelda, siis selle aasta eesmärgiks on populaarne kaardimäng Tuhat. Täpset kuupäeva hetkel lubada ei oska, annan endast parima ja üritan mingi versiooni üles panna esimeses kvartalis

* Vint.ee kasutajate kaasamine portaali sisu loomisesse. Teisisõnu: lisaks mängimisele on vindis võimalik ka mänge kommenteerida ja foorumis juttu ajada. Viimased kaks funktsionaalsust ei ole viimasel ajal suurt kasutust leidnud - otsime võimalusi nende funktsionaalsuste populariseerimiseks. Üks mõte on näiteks "Mis toimub Vindis" vaate toomine nähtavale suurde saali.

* Otsime oma meeskonda uusi liikmeid. Eelmisel aastal panustasime vint.ee ja mindoku.com arendusse 290 tundi. Seda on liiga vähe. Me otsime oma meeskonda turundussuunitlusega inimest, kes aitaks portaalile mindoku.com elu sisse puhuda. Lisaks võtaksime hea meelega punti programmeerimisoskusega mõttespordi-huvilise. Vastu pakume osalust meie ettevõttes.

Kokkuvõtteks:
2014 oli Vint.ee jaoks hea aasta - meie kasutatavus tõusis, vinti lisandus uus mäng.
Sama võib öelda ka portaali mindoku.com kohta - saime mindokut kasutama väga tugevad sudokulahendajad üle maailma ning detsembris ka gomokumängijad Türgist.

Suured tänud meie VIP kasutajatele ning toetajatele, tänu kellele ei pea me muretsema vint.ee ülalpidamiskulude pärast! Niikaua kuni jätkub inimesi, kellel on usku meie tegemisse ja kasutajaid, kes vindis mängivad, jätkub ka vint.ee meeskonnal motivatsiooni edasi toimetada. Anname endast parima ka uuel aastal.

Head uut aastat!
Vint.ee meeskond
TiiT 2015-01-01T11:47:38+02:00
Sudokus on ilmselt kasutajad nii palju kiiremaks saanud, et inimtundide arv vähenes 2014 aastal :)
MeikopVint.ee asutaja 2015-01-01T12:02:59+02:00
Hehe, päris hea point. Võtsin huvi pärast lahendatud sudokude arvu neil kahel aastal:

2013 : 222 000 sudokut

2014: 192 000 sudokut.

Ehk veidi see number ikka langes. Aga nüüd kui ka mindoku kaudu lahendatakse, ehk saame see aasta korralikuma numbri.
MeikopVint.ee asutaja 2015-01-01T12:20:27+02:00
Tegelikult võiks rahvas 2015 aastal 203 000 sudokut ära lahendada - siis saame järgmise aasta lõpus tähistada numbrit Miljon lahendatud sudokut. Äge number.

Lisa vastus

See funktsionaalsus on ainult verifitseeritud või VIP kasutajatele