menu_top
menu_bottom


Kunstitunni reeglid

Kunstitunni mängus tuleb joonistada etteantud sõna ning teised mängijad peavad ära arvama, millist sõna joonistatakse.

Mängulaua loomine

Mängulaua loomisel saab kasutaja valida:
  • Mängu raskusastme (kerge / raske)
  • Mängijate arvu lauas (3- 6)
  • Ajalimiidi joonistamisele (1 - 5 minutit)
  • Kas roimub reitinguarvestus
Mängulaudu saavad luua kõik kasutajad. VIP kasutajate loodud lauas muutub ka reiting ning nendes laudades on kehtestatud ka mängija reitingupiirang: +- 200 reitingupunkti võrreldes laua looja reitinguga.

Mängu käik

Joonistamist alustab laua looja. 
Teised mängijad saavad pakkuda sõnu, mida joonistatakse. Pakutud sõnu näeb joonistaja ja pealtvaatajad lauas (aga mitte teised mängijad)
Joonistamine lõppeb kui arvatakse ära õige sõna või lõpeb joonistamiseks mõeldud aeg.
Pärast igat joonistamist on mängus 10-sekundiline paus, pärast mida alustab joonistamist järgmine mängija.
Mäng kestab kuni keegi lahkub lauast.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb kui keegi lahkub lauast.
Kui lahkutakse 10-sekundilise pausi ajal, mängijale karistust ei järgne. Kui aga lahkutakse joonistamise ajal, võetakse kasutajalt reitingut -1 punkti iga teise mängija puhul kerges lauas ja -2 raskes lauas.
Mängu lõpus salvestatakse reitingumuudatused andmebaasi.
Kui kasutaja lkatkeb netiühendus või kasutaja lahkub vint.ee mänguruumist, lõpetatakse mäng kui tuleb selle kasutaja joonistuskord (seni hoitakse kasutajat lauas ja ta saab selletõttu ka reitingumiinuseid)

Reitingusüsteem

  1. Kui arvatakse ära joonistatav sõna, saab joonistaja selle eest raskes lauas +2 arvaja kohta, kerges lauas +1 arvaja kohta. Samapalju saavad kõik arvajad lauas miinuseid.
  2. Kui joonistajal lõpeb aeg ja sõna pole ära arvatud, saab joonistaja miinuseid -2 raskes lauas arvaja kohta, -1 kerges lauas arvaja kohta. Need plussid saavad enda kontole arvajad.
  3. Arvajatest saab reitingut juurde üks kasutaja - see, kes kõige kiiremini ära arvas: +4 iga teise arvaja kohta raskes lauas, +2 iga teise arvaja kohta kerges lauas. Teised arvajad kaotavad  vastavalt sama palju reitingut.
  4. Nagu kõigis vint.ee mängudes, peab laua reitingusumma olema 0 ehk niipalju kui saadakse plusse, peab olema ka miinuseid.
Mõned näited:

3-ne kerge laud
Joonistaja saab +2 (Mõlemalt arvajalt +1)
Õigesti arvaja saab +1 (+2 võidu eest - 1 joonistajale)
Kolmas mängija saab -3 (-2 õigesti arvajale -1 joonistajale)

5-ne raske laud
Joonistaja saab +8
Õigesti arvaja saab +10 (+12 teistelt -2 joonistajale)
Teised 3 kasutajat saavad kõik -6 (-4 õigesti arvajale, -2 joonistajale)


 


Aktiivseid kasutajaid: 2215
Ürituste kalender
20.04.2018
Sudoku GP 2018 4. voor
20.04.2018
Gomoku-rendžu dessant Lätti
21.04.2018
International training
22.04.2018
Loogikamõistatuste lahendamise MM-i valikvõistlused
28.04.2018
International training
Mõttesportlaste TOP
1. antsuonu 2464
2. sink 1881
Male TOP 5
1. JariKoivu 3241
2. Firehand 2820
3. Crapshoot 2707
4. tellis53 2662
5. lodu 2662

Vene kabe TOP 5
1. hendrik 2659
2. matumartin14 2628
3. Vilhelmiine7 2603
4. antsuonu 2546
5. Ruut 2536

Gomoku TOP 5
1. ants 2903
2. AlQaholic 2542
3. qaismodo 2477
4. DavidJameson 2276
5. Rauno1003 2221

Sudoku TOP 5
1. TiiT 3235
2. jzverina 3133
3. AlQaholic 2902
4. brigita 2856
5. poffic 2601