menu_top
menu_bottom


Kunstitunni reeglid

Kunstitunni mängus tuleb joonistada etteantud sõna ning teised mängijad peavad ära arvama, millist sõna joonistatakse.

Mängulaua loomine

Mängulaua loomisel saab kasutaja valida:
  • Mängu raskusastme (kerge / raske)
  • Mängijate arvu lauas (3- 6)
  • Ajalimiidi joonistamisele (1 - 5 minutit)
  • Kas roimub reitinguarvestus
Mängulaudu saavad luua kõik kasutajad. VIP kasutajate loodud lauas muutub ka reiting ning nendes laudades on kehtestatud ka mängija reitingupiirang: +- 200 reitingupunkti võrreldes laua looja reitinguga.

Mängu käik

Joonistamist alustab laua looja. 
Teised mängijad saavad pakkuda sõnu, mida joonistatakse. Pakutud sõnu näeb joonistaja ja pealtvaatajad lauas (aga mitte teised mängijad)
Joonistamine lõppeb kui arvatakse ära õige sõna või lõpeb joonistamiseks mõeldud aeg.
Pärast igat joonistamist on mängus 10-sekundiline paus, pärast mida alustab joonistamist järgmine mängija.
Mäng kestab kuni keegi lahkub lauast.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb kui keegi lahkub lauast.
Kui lahkutakse 10-sekundilise pausi ajal, mängijale karistust ei järgne. Kui aga lahkutakse joonistamise ajal, võetakse kasutajalt reitingut -1 punkti iga teise mängija puhul kerges lauas ja -2 raskes lauas.
Mängu lõpus salvestatakse reitingumuudatused andmebaasi.
Kui kasutaja lkatkeb netiühendus või kasutaja lahkub vint.ee mänguruumist, lõpetatakse mäng kui tuleb selle kasutaja joonistuskord (seni hoitakse kasutajat lauas ja ta saab selletõttu ka reitingumiinuseid)

Reitingusüsteem

  1. Kui arvatakse ära joonistatav sõna, saab joonistaja selle eest raskes lauas +2 arvaja kohta, kerges lauas +1 arvaja kohta. Samapalju saavad kõik arvajad lauas miinuseid.
  2. Kui joonistajal lõpeb aeg ja sõna pole ära arvatud, saab joonistaja miinuseid -2 raskes lauas arvaja kohta, -1 kerges lauas arvaja kohta. Need plussid saavad enda kontole arvajad.
  3. Arvajatest saab reitingut juurde üks kasutaja - see, kes kõige kiiremini ära arvas: +4 iga teise arvaja kohta raskes lauas, +2 iga teise arvaja kohta kerges lauas. Teised arvajad kaotavad  vastavalt sama palju reitingut.
  4. Nagu kõigis vint.ee mängudes, peab laua reitingusumma olema 0 ehk niipalju kui saadakse plusse, peab olema ka miinuseid.
Mõned näited:

3-ne kerge laud
Joonistaja saab +2 (Mõlemalt arvajalt +1)
Õigesti arvaja saab +1 (+2 võidu eest - 1 joonistajale)
Kolmas mängija saab -3 (-2 õigesti arvajale -1 joonistajale)

5-ne raske laud
Joonistaja saab +8
Õigesti arvaja saab +10 (+12 teistelt -2 joonistajale)
Teised 3 kasutajat saavad kõik -6 (-4 õigesti arvajale, -2 joonistajale)


 


Aktiivseid kasutajaid: 2424
Ürituste kalender
23.02.2018
Sudoku GP 2018 2. voor
04.03.2018
Juunioride Eesti meistrivõistlused bridžis
09.03.2018
Loogika GP 2018 2. voor
10.03.2018
Sudokute lahendamise Eesti meistrivõistlused 2018
10.03.2018
Eesti koolide võistkondlikud karikavõistlused gomokus
Mõttesportlaste TOP
1. antsuonu 2369
2. Albert007 2111
3. rakett69 2084
4. tennispall 2078
5. mark2002 2029
Male TOP 5
1. sokrates 2667
2. tellis53 2654
3. Tooresvana 2644
4. antsuonu 2626
5. lodu 2611

Vene kabe TOP 5
1. hendrik 2635
2. Ianton 2603
3. Vilhelmiine7 2597
4. Rahumees07 2595
5. Ruut 2580

Gomoku TOP 5
1. allever 3067
2. ants 2964
3. georgr 2675
4. ikla 2581
5. kuakua 2544

Sudoku TOP 5
1. TiiT 3347
2. brigita 2835
3. Kubix 2610
4. poffic 2583
5. pisipaha 2427