menu_top
menu_bottom


Kunstitunni reeglid

Kunstitunni mängus tuleb joonistada etteantud sõna ning teised mängijad peavad ära arvama, millist sõna joonistatakse.

Mängulaua loomine

Mängulaua loomisel saab kasutaja valida:
  • Mängu raskusastme (kerge / raske)
  • Mängijate arvu lauas (3- 6)
  • Ajalimiidi joonistamisele (1 - 5 minutit)
  • Kas roimub reitinguarvestus
Mängulaudu saavad luua kõik kasutajad. VIP kasutajate loodud lauas muutub ka reiting ning nendes laudades on kehtestatud ka mängija reitingupiirang: +- 200 reitingupunkti võrreldes laua looja reitinguga.

Mängu käik

Joonistamist alustab laua looja. 
Teised mängijad saavad pakkuda sõnu, mida joonistatakse. Pakutud sõnu näeb joonistaja ja pealtvaatajad lauas (aga mitte teised mängijad)
Joonistamine lõppeb kui arvatakse ära õige sõna või lõpeb joonistamiseks mõeldud aeg.
Pärast igat joonistamist on mängus 10-sekundiline paus, pärast mida alustab joonistamist järgmine mängija.
Mäng kestab kuni keegi lahkub lauast.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb kui keegi lahkub lauast.
Kui lahkutakse 10-sekundilise pausi ajal, mängijale karistust ei järgne. Kui aga lahkutakse joonistamise ajal, võetakse kasutajalt reitingut -1 punkti iga teise mängija puhul kerges lauas ja -2 raskes lauas.
Mängu lõpus salvestatakse reitingumuudatused andmebaasi.
Kui kasutaja lkatkeb netiühendus või kasutaja lahkub vint.ee mänguruumist, lõpetatakse mäng kui tuleb selle kasutaja joonistuskord (seni hoitakse kasutajat lauas ja ta saab selletõttu ka reitingumiinuseid)

Reitingusüsteem

  1. Kui arvatakse ära joonistatav sõna, saab joonistaja selle eest raskes lauas +2 arvaja kohta, kerges lauas +1 arvaja kohta. Samapalju saavad kõik arvajad lauas miinuseid.
  2. Kui joonistajal lõpeb aeg ja sõna pole ära arvatud, saab joonistaja miinuseid -2 raskes lauas arvaja kohta, -1 kerges lauas arvaja kohta. Need plussid saavad enda kontole arvajad.
  3. Arvajatest saab reitingut juurde üks kasutaja - see, kes kõige kiiremini ära arvas: +4 iga teise arvaja kohta raskes lauas, +2 iga teise arvaja kohta kerges lauas. Teised arvajad kaotavad  vastavalt sama palju reitingut.
  4. Nagu kõigis vint.ee mängudes, peab laua reitingusumma olema 0 ehk niipalju kui saadakse plusse, peab olema ka miinuseid.
Mõned näited:

3-ne kerge laud
Joonistaja saab +2 (Mõlemalt arvajalt +1)
Õigesti arvaja saab +1 (+2 võidu eest - 1 joonistajale)
Kolmas mängija saab -3 (-2 õigesti arvajale -1 joonistajale)

5-ne raske laud
Joonistaja saab +8
Õigesti arvaja saab +10 (+12 teistelt -2 joonistajale)
Teised 3 kasutajat saavad kõik -6 (-4 õigesti arvajale, -2 joonistajale)


 


Aktiivseid kasutajaid: 1327
Ürituste kalender
01.07.2019
Kullo mõttemängude laager
01.07.2019
Noorte EM rendžus ja gomokus
05.07.2019
Loogika GP 7.voor
06.07.2019
Mõttespordi viievõistluse Eesti MV paaridele
19.07.2019
Sudoku GP 2019 8.voor
Mõttesportlaste TOP
1. antsuonu 2429
2. kraska 1984
3. äss12349 1441
4. tupsu8 1380
Male TOP 5
1. tellis53 3060
2. hollinger 2913
3. Crapshoot 2681
4. aids 2646
5. pataljon 2637

Vene kabe TOP 5
1. Eljus 2784
2. Karambuli9 2780
3. Ianton 2715
4. Susi 2576
5. matumartin14 2568

Gomoku TOP 5
1. allever 3046
2. brenetikas 2900
3. kraska 2138
4. antsuonu 2031
5. max33 1988

Sudoku TOP 5
1. TiiT 3327
2. brigita 3111
3. AlQaholic 2931
4. Est 2608
5. kraska 2400