menu_top
menu_bottom


Kunstitunni reeglid

Kunstitunni mängus tuleb joonistada etteantud sõna ning teised mängijad peavad ära arvama, millist sõna joonistatakse.

Mängulaua loomine

Mängulaua loomisel saab kasutaja valida:
  • Mängu raskusastme (kerge / raske)
  • Mängijate arvu lauas (3- 6)
  • Ajalimiidi joonistamisele (1 - 5 minutit)
  • Kas roimub reitinguarvestus
Mängulaudu saavad luua kõik kasutajad. VIP kasutajate loodud lauas muutub ka reiting ning nendes laudades on kehtestatud ka mängija reitingupiirang: +- 200 reitingupunkti võrreldes laua looja reitinguga.

Mängu käik

Joonistamist alustab laua looja. 
Teised mängijad saavad pakkuda sõnu, mida joonistatakse. Pakutud sõnu näeb joonistaja ja pealtvaatajad lauas (aga mitte teised mängijad)
Joonistamine lõppeb kui arvatakse ära õige sõna või lõpeb joonistamiseks mõeldud aeg.
Pärast igat joonistamist on mängus 10-sekundiline paus, pärast mida alustab joonistamist järgmine mängija.
Mäng kestab kuni keegi lahkub lauast.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb kui keegi lahkub lauast.
Kui lahkutakse 10-sekundilise pausi ajal, mängijale karistust ei järgne. Kui aga lahkutakse joonistamise ajal, võetakse kasutajalt reitingut -1 punkti iga teise mängija puhul kerges lauas ja -2 raskes lauas.
Mängu lõpus salvestatakse reitingumuudatused andmebaasi.
Kui kasutaja lkatkeb netiühendus või kasutaja lahkub vint.ee mänguruumist, lõpetatakse mäng kui tuleb selle kasutaja joonistuskord (seni hoitakse kasutajat lauas ja ta saab selletõttu ka reitingumiinuseid)

Reitingusüsteem

  1. Kui arvatakse ära joonistatav sõna, saab joonistaja selle eest raskes lauas +2 arvaja kohta, kerges lauas +1 arvaja kohta. Samapalju saavad kõik arvajad lauas miinuseid.
  2. Kui joonistajal lõpeb aeg ja sõna pole ära arvatud, saab joonistaja miinuseid -2 raskes lauas arvaja kohta, -1 kerges lauas arvaja kohta. Need plussid saavad enda kontole arvajad.
  3. Arvajatest saab reitingut juurde üks kasutaja - see, kes kõige kiiremini ära arvas: +4 iga teise arvaja kohta raskes lauas, +2 iga teise arvaja kohta kerges lauas. Teised arvajad kaotavad  vastavalt sama palju reitingut.
  4. Nagu kõigis vint.ee mängudes, peab laua reitingusumma olema 0 ehk niipalju kui saadakse plusse, peab olema ka miinuseid.
Mõned näited:

3-ne kerge laud
Joonistaja saab +2 (Mõlemalt arvajalt +1)
Õigesti arvaja saab +1 (+2 võidu eest - 1 joonistajale)
Kolmas mängija saab -3 (-2 õigesti arvajale -1 joonistajale)

5-ne raske laud
Joonistaja saab +8
Õigesti arvaja saab +10 (+12 teistelt -2 joonistajale)
Teised 3 kasutajat saavad kõik -6 (-4 õigesti arvajale, -2 joonistajale)


 


Aktiivseid kasutajaid: 1408
Ürituste kalender
24.06.2018
Euroopa meistrivõistlused rendžus ja gomokus
29.06.2018
Loogika GP 2018 6. voor
29.06.2018
Rendžu EM-i lahtine turniir
03.07.2018
Kullo mõttemängude laager Karepal
07.07.2018
Mõttespordi Eesti meistrivõistlused paaridele
Mõttesportlaste TOP
1. antsuonu 2449
2. Lolllaps 2011
3. rabapalm 1936
4. suslik3 1378
Male TOP 5
1. JariKoivu 3236
2. tellis53 2748
3. Tooresvana 2654
4. Crapshoot 2637
5. UFOMEN 2636

Vene kabe TOP 5
1. matumartin14 2663
2. kypsis 2639
3. hulkur 2621
4. Ruut 2560
5. Herr 2544

Gomoku TOP 5
1. qaismodo 2462
2. piimahabe 2198
3. antsuonu 2157
4. CarpeDiem 2134
5. tennispall 2111

Sudoku TOP 5
1. TiiT 3216
2. brigita 2943
3. AlQaholic 2904
4. poffic 2573
5. Nytnerok 2434