menu_top
menu_bottom


Kunstitunni reeglid

Kunstitunni mängus tuleb joonistada etteantud sõna ning teised mängijad peavad ära arvama, millist sõna joonistatakse.

Mängulaua loomine

Mängulaua loomisel saab kasutaja valida:
  • Mängu raskusastme (kerge / raske)
  • Mängijate arvu lauas (3- 6)
  • Ajalimiidi joonistamisele (1 - 5 minutit)
  • Kas roimub reitinguarvestus
Mängulaudu saavad luua kõik kasutajad. VIP kasutajate loodud lauas muutub ka reiting ning nendes laudades on kehtestatud ka mängija reitingupiirang: +- 200 reitingupunkti võrreldes laua looja reitinguga.

Mängu käik

Joonistamist alustab laua looja. 
Teised mängijad saavad pakkuda sõnu, mida joonistatakse. Pakutud sõnu näeb joonistaja ja pealtvaatajad lauas (aga mitte teised mängijad)
Joonistamine lõppeb kui arvatakse ära õige sõna või lõpeb joonistamiseks mõeldud aeg.
Pärast igat joonistamist on mängus 10-sekundiline paus, pärast mida alustab joonistamist järgmine mängija.
Mäng kestab kuni keegi lahkub lauast.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb kui keegi lahkub lauast.
Kui lahkutakse 10-sekundilise pausi ajal, mängijale karistust ei järgne. Kui aga lahkutakse joonistamise ajal, võetakse kasutajalt reitingut -1 punkti iga teise mängija puhul kerges lauas ja -2 raskes lauas.
Mängu lõpus salvestatakse reitingumuudatused andmebaasi.
Kui kasutaja lkatkeb netiühendus või kasutaja lahkub vint.ee mänguruumist, lõpetatakse mäng kui tuleb selle kasutaja joonistuskord (seni hoitakse kasutajat lauas ja ta saab selletõttu ka reitingumiinuseid)

Reitingusüsteem

  1. Kui arvatakse ära joonistatav sõna, saab joonistaja selle eest raskes lauas +2 arvaja kohta, kerges lauas +1 arvaja kohta. Samapalju saavad kõik arvajad lauas miinuseid.
  2. Kui joonistajal lõpeb aeg ja sõna pole ära arvatud, saab joonistaja miinuseid -2 raskes lauas arvaja kohta, -1 kerges lauas arvaja kohta. Need plussid saavad enda kontole arvajad.
  3. Arvajatest saab reitingut juurde üks kasutaja - see, kes kõige kiiremini ära arvas: +4 iga teise arvaja kohta raskes lauas, +2 iga teise arvaja kohta kerges lauas. Teised arvajad kaotavad  vastavalt sama palju reitingut.
  4. Nagu kõigis vint.ee mängudes, peab laua reitingusumma olema 0 ehk niipalju kui saadakse plusse, peab olema ka miinuseid.
Mõned näited:

3-ne kerge laud
Joonistaja saab +2 (Mõlemalt arvajalt +1)
Õigesti arvaja saab +1 (+2 võidu eest - 1 joonistajale)
Kolmas mängija saab -3 (-2 õigesti arvajale -1 joonistajale)

5-ne raske laud
Joonistaja saab +8
Õigesti arvaja saab +10 (+12 teistelt -2 joonistajale)
Teised 3 kasutajat saavad kõik -6 (-4 õigesti arvajale, -2 joonistajale)


 


Aktiivseid kasutajaid: 2573
Ürituste kalender
02.02.2019
Rendžu maailmameistrivõistluste Eesti valikturniiri 3. etapp
23.02.2019
Lines Of Actioni GP I etapp
01.03.2019
Sudoku GP 2019 3. voor
09.03.2019
Kullo rendžu-ja gomoku sarjaturniiri 7. etapp
15.03.2019
Loogika GP 3.voor
Mõttesportlaste TOP
1. antsuonu 2354
2. brenetikas 2248
3. rakett69 2209
4. tennispall 2114
5. Albert007 2068
Male TOP 5
1. tellis53 2929
2. lodu 2780
3. Tooresvana 2768
4. vutimees 2764
5. sokrates 2716

Vene kabe TOP 5
1. Karambuli9 2777
2. Ruut 2628
3. matumartin14 2564
4. hulkur 2513
5. piraaja 2504

Gomoku TOP 5
1. ants 2881
2. brenetikas 2871
3. ikla 2783
4. Est 2622
5. georgr 2557

Sudoku TOP 5
1. AlQaholic 3187
2. brigita 3041
3. Est 2608
4. rakett69 2423
5. Verner 2421