menu_top
menu_bottom


Ülipikad ajakontrollid lauamängudes

Loetud 114 kasutaja poolt

22:17 06.05.2014 Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
Meikop
Administraator

Postitusi: 2995
Tere,

Kas kellelgi oleks huvi, et vindis oleks lauamängudes toetatud ülipikad ajakontrollid (näiteks - 1 käik /ööpäevas)?

Millal sellist ajakontrolli kasutada?
Ma ise kasutaksin seda tõenäoliselt mõnes ebapopulaarsemas mängus (Marineerimine, Kolm tuld), kus mängijaid liigub nagunii vähe ja ei trehva tavaliselt samal ajal kellegagi ruumi. Lepiksin siis kellegagi privaat-chatis kokku ja alustaksin mängu. Kui tekib vajadus arvuti tagant püsti tõusta siis saan seda teha ja huvitavat partiid järgmisel päeval jätkata. Minu vastane on sellega arvestanud.
Põhiidee seisneb selles, et kaks kasutajat ei pea mängimiseks leidma enam sama aega, millal vindis olla.
NB! See ei tähenda, et mina / vastane samal ajal muid mänge mängida ei saaks!

Noorem generatsioon seda ilmselt ei kasutaks (neile on action rohkem tähtis) küll aga vanem generatsioon?
Hakkan vist ise ka vanaks jääma kuna ei leia enam lihtsalt poolt tundigi päeva jooksul, et mõni korralik partii mõnes lauamängus teha :) See pool tundi aga võimaldaks mul teha käigud viies pooleliolevas partiis vms...

Mida mõttest arvate?
19:27 08.05.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
blaa
Tavakasutaja

Postitusi: 59
lap.ee/zummer aadressil asus kunagi ülipika ajakontrolliga mängude portaal.
Endale meeldis seda külastada küll.
Kasutaksin ka vindis seda võimalust.
21:06 08.05.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
raidop
Tavakasutaja

Postitusi: 146
Mul on sama mure, et ei leia aega..tundub, et 20ne lõpust ja 30ne algusest algab vanadus.tõenäoliselt kasutaksin ka mingil määral aeg-ajalt seda süsteemi.
21:53 08.05.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
Meikop
Administraator

Postitusi: 2995
Mis need ülipikad ajakontrollid olla võiks? Kas on vaja veel pikemat kui 1 käik / ööpäev?
19:04 09.05.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
blaa
Tavakasutaja

Postitusi: 59
Muidugi pikem. 1 käik nädalas oleks ok.

Vastaste leidmiseks võiks olla kasutusel samasugune süsteem nagu zummeris oli. Sa kas lood mängulaua ning ootad, et keegi sellega liituks, või teine variant - vint loob turniiri, millega saavad inimesed mingi aja jooksul liituda.

Ise arvan, et reiting ei tohiks pikas ajakontrollis eksisteerida. Kui reitingut pole, siis ei näe põhjust miks peaks keegi üritama sohki teha.
Statistika mõttes võiks sinu mängudest muidugi jälg jääda. Näiteks võitude-kaotuste saldo või midagi sellist ja see võiks tavaruumides mängitutest eraldi seista.
21:21 09.05.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
raidop
Tavakasutaja

Postitusi: 146
Vat ei tea jah kui pika ajaga oleks hea mängida.Las räägivad need,kes on varem mänginud pika ajaga kuskil mujal portaalis.
allever, nüüd on sinu kord sõna võtta :D
21:20 03.06.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
georgr
Tavakasutaja

Postitusi: 4
Nõustun sellega küll, aga teistesse mängudesse, kus liigub rohkem rahvast ringi tahaks sellist tund+30 sekundit ajakontrolli. Males näiteks jääb ikka raskemates partiides 15+5 ajast väheks.
23:19 03.06.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
Meikop
Administraator

Postitusi: 2995
postitas georgr
tahaks sellist tund+30 sekundit ajakontrolli. Males näiteks jääb ikka raskemates partiides 15+5 ajast väheks.

Väga hea point. Miks meil on mingi kitsas etteantud valik ajakontrollidel. Võiks olla valik (1 kuni 120) min. partiile + (0 kuni 60) sekundit iga käiguga. lisaks siis (15 sek. - 1 nädal) / ühele käigule. Igaüks saab sobiva valida. Loomulikult ei pea see valik olema täielik. Ei usu, et keegi tahaks mängida ajakontrolliga 113 min + 17 sek. vms. Aga laiemaks võiks tänast valikut teha kindlasti.
23:30 03.06.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
Meikop
Administraator

Postitusi: 2995
Mõtlesin välja ühe suure probleemi, mis kaasneb ülipikkade ajakontrollidega:
Kui partii kestab nädal siis selle aja jooksul ei saa uut tarkvara versiooni serverisse panna (et parandada näiteks mõni viga). Uus versioon tähendab serveri restarti ja serveri restart omakorda seda et see ülipikk partii jääb pooleli. Muidugi mängudes, kus me salvestame käike (kabe, male), oleks võimalik serveri üles tulles baasist käigud lugeda ja mängu objekt ise luua. Keeruline saab olema tuvastada, kui palju aega kellelgi veel jäänud oli. Igal juhul väga suur arendus. Kahtlen, kas tasub ennast ära. Teine võimalus on teha vajadusel julmalt restart kuid siis ei tahaks otsa vaadata inimestele, kes juba mitu päeva mingit partiid mänginud ja järsku see partii lihtsalt sunniviisiliselt lõpetatakse...
21:40 04.06.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
raidop
Tavakasutaja

Postitusi: 146
Palju neid restarte umbes teha tuleb?Kui väga palju ei ole, siis tuleks lihtsalt päev v paar ette teatada, et sorry,nyyd on vaja restart, midagi teha ei ole..
00:59 17.07.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
Meikop
Administraator

Postitusi: 2995
Tehtud!

Andke teada, kui mõni oluline ajakontroll veel puudu!
10:44 12.10.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
verywell
Tavakasutaja

Postitusi: 40
Ei leidnud kohta, kus saaksin teha uue foorumiteema. Kuna asi seotud ajakontrolliga, panen siia.
Idee järgmine - oleks võimalik ette seada ajakontrolli erinevate reitingutega vastastele. Kümneid, sadu ja tuhandeid kordi on kutsutakse sind mängima ajakontrolliga, mis ei ei ole vastuvõetav. Ilmselt samapalju kordi oled ise kutsunud vastaseid mängule, saades negatiivse vastuse. Väga suur protsent nendest kordadest on ilmselt olnud vastasele sobimatu ajakontroll.
Lihtne näide enda baasil. Võtame mänguks male. Mängin põhimõtteliselt ainult kolme erinevat varianti: 5+0, 3+0 ja 2+0. 90% väljakutsetest sisaldavad aga +2 lõpus ja 90 protsenti nendest saavad ka negatiivse vastuse minult. Kui oleks aga võimalus näiteks oma profiili lehelt eelseada endale sobivad ajad? Kui vastane hakkab mulle väljakutset tegema, siis tema ajakontrolli valikutes on ainult need võimalikud variandid, mis mina olen seadnud.
Ma arvan, et hoiaks kokku päris palju aega, mis kulub "tühjadele" ja juba ette "hukule määratud" väljakutsetele.
17:28 12.10.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
raidop
Tavakasutaja

Postitusi: 146
Tegelikult on verywelli jutul point sees kyll,aga kas mingi lahendus ka sellele on,ei tea.Vaevalt,et keegi enne mängule kutsumist profiile vaatama hakkab,et sealt teada saada ajakontrolle,mis teisele sobib,mis mitte.Pigem ikka ajapikku mõnedele jääb meelde,mis ajaga mängid ja eks neid hukule määratuid kutseid ka esineks niikuinii.Profiili kisuks ka väga kirjuks.
21:51 12.10.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
Meikop
Administraator

Postitusi: 2995
Parem lahendus on mängulaua loomine. Lood endale selle 2+0 laua ära ja ootad kuni keegi lauda istub ja mängima hakkab. Mängulaua loomise funktsionaalsus oli vindis olemas aga seda kasutati ülivähe. Seetõttu ei olegi me veel seda vint2.0 keskkonda toonud. Kas peaks?
07:39 13.10.2014 raidopile
verywell
Tavakasutaja

Postitusi: 40
Sul ei ole vaja otsida teise profiililt neid aegu vaid kui sa hakkad näitaks mulle tegema väljakutset, siis sul on seal ajakontrollivalikutes ainult need variandid, mis ma olen seadnud:)
08:01 13.10.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
verywell
Tavakasutaja

Postitusi: 40
Ma ei usu hästi, et laua loomine oleks parem voimalus. Sest kui mul on males näiteks 3 erinevat ajavarianti, mis mulle sobivad, kabes kolm ja mones muus mängus veel, siis vinti mängima tulles peaks ma tegema koigepealt hulga mängulaudu. Kui yldse mitme mängulaua loomine on voimalik yhes mängutoas. Yhe mängulauaga ootamine voib minna väga pikakas, kuna kasutajaid on ju ikkagi meil suht vähe.
Ja neid mängulaudu pead sa tegema iga kord kui sa vinti tuled.

Ps. Ma käin siia välja ainult neid ideid, mis on pikalt kypsenud ja ei ole oma väärtust selle ajaga kaotanud ehk siis ainult väärt ideid:)
Ma arvan, et Sa Meikop lugesid mu posti läbi ja panid "parema" lahenduse lauale kolme sekundiga.
10:44 13.10.2014 mis sa sogad
kullikulm
Tavakasutaja

Postitusi: 2
Sa, verywell, ei võta 2+0, 3+0 ja 5+0 kutseid ka vastu ju, mida sa sogad vett siin?
19:06 13.10.2014 Re: Ülipikad ajakontrollid lauamängudes
raidop
Tavakasutaja

Postitusi: 146
Sorry,ei saanud hästi asjale pihta kohe.Aga kas reaalselt on siis nii suur vahe sellel kahel lisasekundil,et sellepärast mäng mängimata jätta?Ma ise nats skeptiline,et asi laiemat kasutust leiaks,endal sellist probleemi ei ole.Vb eksin ja paljud kasutaksid.Tehke suud lahti.
10:58 15.10.2014 täiesti tarbetu lahendus
kullikulm
Tavakasutaja

Postitusi: 2
Mänguruumides on praegu vestlusaknas võimalik kirjutada, millise ajakontrolliga soovitakse mängida. Nt: "soovin mängida 2+0, 3+0 või 5+0". Kes sellist sõnumit loeb (ehk on sel hetkel mänguruumis) ja tahab kasvõi ühe pakutud ajakontrolliga mängida, saab kutsuda sõnumi kirjutanu välja. Ehk siis, verywelli poolt pakutav "lahendus" ei anna juba olemasolevale toimivale süsteemile midagi juurde. Verywell, küpsedes lähevad asjad paremaks või säilitavad oma väärtuse ainult heas keskkonnas. Sinu ülbust täis kolbas ideed väärtust ei kogu.


Aktiivseid kasutajaid: 2400
Ürituste kalender
23.11.2019
Mõttemängude kolmevõistlus ja Mõttespordi viievõistluse Eesti MV
30.11.2019
Kullo rendžu-ja gomoku sarjaturniiri 3. etapp
26.12.2019
Tallinn Open rendžus ja gomokus
22.02.2020
Kullo rendžu-ja gomoku sarjaturniiri 6. etapp
07.03.2020
Kullo rendžu-ja gomoku sarjaturniiri 7. etapp
Mõttesportlaste TOP
1. antsuonu 2401
2. tennispall 2204
3. rontsronts 2170
4. Lolllaps 1958
5. DanielHab 1421
Male TOP 5
1. mougli 2908
2. VMS 2875
3. rontsronts 2826
4. Crapshoot 2799
5. antsuonu 2711

Vene kabe TOP 5
1. Eljus 2914
2. Ruut 2610
3. rong 2545
4. kostja 2515
5. burtsev62 2446

Gomoku TOP 5
1. allever 3046
2. ants 2859
3. tennispall 2405
4. taifuun 2278
5. silverhill 2255

Sudoku TOP 5
1. TiiT 3307
2. brigita 3148
3. AlQaholic 2691
4. poffic 2513
5. 2ez4rtz 2509