Tere,
Tekkis mõte see kaardimäng ka vinti teha (kuna mujal seda mängida ei saa).
Probleemiks on aga see, et paaris mängijad saavad omavahel kaartide infot vahetada (msn, skype). Selle vältimiseks tuleks mängijad panna paari juhuslikult.
Aga kui juhuslikult paari panna, tekib kohe probleem, et äkki vastane on algaja. Siis saad kirja kaotuse ja reiting langeb. Muidugi - alati aitab reitingupiirang mängulauas (lubad lauda ainult kogenud mängijad).
Aga kas kogu aeg juhusliku paarilisega mängimine on üldse lõbus / huvitav?
Sasku vindis
被341名用户阅读
Nõus, figaro, muidugi võiks olla bridž! Minu arust on see kaartide etteütlemise probleem ületähtsustatud. Erinevalt sudokust, kus iga põmm kel programm, võib Tiidule pähe teha, ei suuda algajad ka lahtiste kaartidega teatud hulga jaotuste peale midagi fantunese-suguste profide vastu korda saata. Küll aga nagu ka sudokugi puhul - bridži olemasolu aitaks kaasa ala arengule Eestis ning inimesed saaks mängust mõnu tunda.
Probleem võib ainsana olla, et inimesed ei viitsi reegleid ära õppida ja mängijaid ei tule palju
Probleem võib ainsana olla, et inimesed ei viitsi reegleid ära õppida ja mängijaid ei tule palju
Nüüd kui tuhat üleval, võiks sasku peale mõtlema hakata.
Uuendasin veidi esimest postitust küsimustega, mis mind hetkel selle juures vaevavad.
Üks uitmõte lisaks:
Äkki ma kirjutan arvuti mängija, kes mängib saskut väga hästi - nii muutuks sasku kahe inimese mänguks (mõlemad mängivad paaris arvutiga). Nii kaoks kohe see kaardiinfo vahetamise probleem ja ka nõrga vastase probleem...
Uuendasin veidi esimest postitust küsimustega, mis mind hetkel selle juures vaevavad.
Üks uitmõte lisaks:
Äkki ma kirjutan arvuti mängija, kes mängib saskut väga hästi - nii muutuks sasku kahe inimese mänguks (mõlemad mängivad paaris arvutiga). Nii kaoks kohe see kaardiinfo vahetamise probleem ja ka nõrga vastase probleem...
see on hea mõte, arvutiga paari
Mõte veel edasi - sa saad lauda luues öelda, kas mängulauas on kaks arvutit või kõik 4 inimest. Enda risk siis - kas saad nõrga paarilise või mitte:) Mõnikord on ehk keeruline ka 4 mängijat kokku saada - siis tuleb teha laud kahe arvuti-mängijaga ja saab vähemalt mängida.
Nii, võtame siis sasku järgmisena ette. Eesmärgiks on see mäng vinti tuua järgmise aasta esimestel kuudel.
Esimene versioon tuleb juhusliku vastase lahendusega.
Targa arvuti-mängija lisame siis kui olen ise ka veidi saskut mänginud, nippe õppinud ja oskan sellise arvuti-mängija programmeerida.
Esimene versioon tuleb juhusliku vastase lahendusega.
Targa arvuti-mängija lisame siis kui olen ise ka veidi saskut mänginud, nippe õppinud ja oskan sellise arvuti-mängija programmeerida.
Ma küll sasku reegleid ei tea, aga arvan, et illegaalne info partnerite vahel (skype jne) ei ole hea põhjendus juhupartneritele.
1. Suurem osa mängijaid on ausad. Seega nad ei ole huvitatud ebaausast infovahetusest.
2. Mängijad, kes ei ole ausad, petavad niikuinii. Paratamatult jäävad nad lõpuks vahele. Jah, nende võimalused sasku mängus petmiseks on väiksemad, kui partnerit ei saa valida. Sel juhul mängivad nad teisi mänge vms.
3. On olemas online-bridži-server (bridž on kaardimäng nelja mängijaga kahe paari vahel). Ma ei ole kuulnud, et seal petmisega probleeme oleks. Ilmselt peamine erinevus võrreldes pokkeriga on see, et mäng ei käi raha peale. Seega ei ole väga suurt motivatsiooni petta.
1. Suurem osa mängijaid on ausad. Seega nad ei ole huvitatud ebaausast infovahetusest.
2. Mängijad, kes ei ole ausad, petavad niikuinii. Paratamatult jäävad nad lõpuks vahele. Jah, nende võimalused sasku mängus petmiseks on väiksemad, kui partnerit ei saa valida. Sel juhul mängivad nad teisi mänge vms.
3. On olemas online-bridži-server (bridž on kaardimäng nelja mängijaga kahe paari vahel). Ma ei ole kuulnud, et seal petmisega probleeme oleks. Ilmselt peamine erinevus võrreldes pokkeriga on see, et mäng ei käi raha peale. Seega ei ole väga suurt motivatsiooni petta.
1) Mäng tuleb 12 punktini, karvasega on mäng kohe läbi.
2) Teen esialgu juhusliku partneriga lahenduse, hiljem on lihtne see maha võtta / konfigureeritavaks teha.
3) Mängulaua all näitan ka iga jaotuse kohta parima pakkumise suurust, trumpi, punktide arvu mõlemale paarile, tulemust.
4) Neid trelle ja karvast vist joonistama ei hakka :), märgin punktide summa lihtsalt
5) Reitingusüsteem tuleb selline et võitjapaari mõlemad mängijad saavad juurde reitingut mõlema kaotaja reitingu suhtes. Kui keegi lahkub (aeg saab otsa) siis saab ta korraliku reitingumiinuse - kõigilt teiselt kolmelt mängijalt.
2) Teen esialgu juhusliku partneriga lahenduse, hiljem on lihtne see maha võtta / konfigureeritavaks teha.
3) Mängulaua all näitan ka iga jaotuse kohta parima pakkumise suurust, trumpi, punktide arvu mõlemale paarile, tulemust.
4) Neid trelle ja karvast vist joonistama ei hakka :), märgin punktide summa lihtsalt
5) Reitingusüsteem tuleb selline et võitjapaari mõlemad mängijad saavad juurde reitingut mõlema kaotaja reitingu suhtes. Kui keegi lahkub (aeg saab otsa) siis saab ta korraliku reitingumiinuse - kõigilt teiselt kolmelt mängijalt.
Kas teed ikka mastikaotusega?
Ikka