Miks ei ole alla andmis käiku
Loetud 32 kasutaja poolt
Mna olen näinud et vindis ei saa kuningat tulle käia ,aga kui olek see siis nimodi ,et saaks. Siis vastane saab Kuninga ära võtta mis tähendab kaoutust. Sest siis paneksid kasutajad rohkem tähele mängus ,et kuhu nad käivad.
FIDE male mängureeglite järgi ei tohi vastase kuningat lüüa. Seega oleks see määrustevastane käik.
Seda küll, aga programm võiks lasta teha vale käigu - võib-olla mingi viitega-umbes nagu lives, kui hoiad nuppu peos, aga lahti pole lasknud, siis valekäiku selle nupuga (tulle-käimist) ei saa vastane nõuda. Ja kui mingi viibega jääb see valekäik mägijal tagasi võtmata, siis automaatne kaotus. Võiks rakendada ainult tulle-jäämise või tulle-käimise puhul; viivitus siis, näiteks, 2 sekki, muidugi eksija jooksvast ajast.
FIDE reeglite järgi ei ole valekäiguga kohe automaatset kaotust, loe reegleid.
Pole tõesti lugenud enam viimaseid, aga välkmales peaks siiski olema!? Vahepeal oli igatahes nn.tava-ja kiirmales vist lubatud 2 valekäiku ja 3. kaotus? Ja miks taolisi reegleid ei saaks siis tänapäevasel AI-ajastul rakendada?
Kõigepealt tuleks laua kõrvale malekell ehitada, millele vajutades käivitub vastase kell.
Käik loetakse sooritatuks alles pärast kellale vajutamist ja vastase kelle käivitamist, automaatset käivitust ei tohiks olla.
Käik loetakse sooritatuks alles pärast kellale vajutamist ja vastase kelle käivitamist, automaatset käivitust ei tohiks olla.
Välgus ei ole ka vale käigu eest kohest kaotust.
No tänasel päeval tõesti ei tea, aga umbes 5 aastat tabgasi ikka oli ja päris kindlat ja ka põhejndusega, sest hakati seda " valekäiku" lihtsalt segaduse ja ajavõidu mõttes ära kasutama
Kunagi oli isegi Nõukogude Liit ja tema malekoodeks.
Juba 01. jaanuaril 2018. a. välkmales vale käigu eest kohest kaotust ei olnud.