Kaardimängu bismarck reeglid
Mängi kaardimängu bismarckBismarck koosneb järgmistest mängudest:
- B - Võtmine (eesmärgiks võtta tihisid)
- I - Andmine (Eesmärgiks võtta võimalikult vähe tihisid)
- S - Trumbiga võtmine
- M - Trumbiga andmine
- A - Ladumine kuuest ässani (Eesmärgiks on vabaneda kaartidest esimesena)
- R - Ladumine ässast kuueni
- C - Vabaladumine
- K - Vaba mäng
Igat mängu mängitakse läbi sama palju kordi kui on mängijaid
Trumbiga mängides kehtib trumbiga löömise kohustus: Kui teil ei ole välja käidud masti kuid teil on trumpe, peate välja käima trumbi.
Punktiarvestus
- Võtmine - Esimesena käija peab võtma 6 tihi, teised 3. Iga sellest numbrist üle võetud tihi annab 1 punkti, iga tihi vähem -1.
- Andmine - Esimesena käija tohib võtta 6 tihi, teised 3. Iga sellest numbrist üle võetud tihi annab -1 punkti, iga tihi vähem 1.
- Ladumine - Võidab see, kes esimesena kaartidest vabaneb. Võitja saab punkte niipalju, kui palju kaarte jäi vastastel kätte. Kaotajad saavad nii palju miinuspunkte kui palju neil kaarte kätte jäi
Mängu lõpus summeeritakse kõikide alammängude tulemused.
Vint.ee mänguruumis saab tavakasutaja mängida ööpäevas kaks bismarcki mängu mänguruumis ning osaleda ühel turniiril.
VIP kasutajad saavad mängida limiitideta nii mänguruumis kui turniiridel!