Koefitsendiga läbi korrutamine ei toimi, sest ühe mängu jooksul on õnne osakaal selgelt liiga suur ning suurema reitinguga hakkaks kolinal punkte kaotama.
Reitinguvahemiku täielik kaotamine oleks ka jama, sest siis hakkaks jällegi ülemise otsa omad punkte saama.
Hetkeline seis on mingis tabeliosas normaalne, aga minul näiteks on hetkel ainult neli potentsiaalset oponenti, kellega saaks mängida.
Reitinguvahemiku väikene suurendamine oleks võibolla hetkel kõige õigem samm.
Või kui sul Meikop oli idee, et igal mängijal võiks-peaks olema vähemalt 20 võimalikku mängukaaslast, siis kas ei anna seda kuidagi edetabeliga siduda.
Näiteks 20. koht saaks mängida kohtadega 10 - 30 ja samal ajal jääks ka see plussmiinus 400 kehtima, et ühte neisse vahemikku peaks sobima ...
Bismarck Vindis
Loetud 279 kasutaja poolt
kuidas ülemine ots alumiselt punkte saab, ma ei saa endiselt aru.oleks siin veel siis midagi mõelda, täpselt nii kuis kätte annab niipalju punkte saad, ladumises just eriti..võibolla varasemas mängus veel midagi, aga ehk too paar punkti mis sealt lisaks saad, kui saad, no keda huvitab.
Loe oma kirjutis veel korra läbi, just selle pärast alumine ots kaotabki punkte:)
Ladumine ongi tähtis
no tee siis kahe halliga mängu, ma tahan näha palju sa punkte saad
kas ladumises peab mingi ajuhiiglane olema?seal vaja nii minimaalselt mõelda, et igaüks peaks sellega hakkama saama.
Ok, võtan seda kui väljakutset, "verywell" läheb teenitud puhkusele ning bismarcki saali ilmub uus tegija, nimetan ta oma kahe peamise opositsionääri auks "raidoprong".
Eesmärgiks tagasihoidlik must värv
edu mulle!
verywelli alter ego
Eesmärgiks tagasihoidlik must värv
edu mulle!
verywelli alter ego
haha
poleks vaja olnud teha siukest absurdi kasutajat, oleks piisanud paarist mängus reitingupiiranguteta.
Aeg oleks vist reitingu vahemikku suurendada.Tugevad käivad ikka tunduvalt vähem mängimas.Kui lihtsalt mängida tahaks ei leia vastaseid eriti hommikupoole.